Serviceaftaler

serviceaftaler1 serviceaftaler2

Tryghed skaber tilfredshed

Økonomisk overblik skaber tryghed. Sådan er det for bilejerne, og sådan er det for værkstederne. Med en fast serviceaftale opnår begge parter den tryghed, der skaber tilfredshed. Tættere bånd mellem parterne og øget loyalitet er en bonus.

Morgenstunden starter med musik fra favoritplaylisten, og aftenen bliver nydt med yndlingsserien. Begge dele er streamet fra yndlingsudbydere, du selv har valgt. Både kontaktlinserne, fredagsbuketten og måltidskassen bliver leveret til din dør med faste mellemrum. Det hele er nemt og bekvemt.  

Vi kender alle følelsen af, hvor rart det er, når ting bliver husket og klaret for os. Det er en af fordelene ved abonnementer – de kører bare, uden at vi behøver at gøre noget. Når vi er tilfredse med det, vi får, synes vi, der er stor tryghed i, at servicen bliver leveret, at vi ved, hvad det koster, og at det endda er delt op i spiselige bidder.

Let at skabe begejstring
Modsat er uventede regninger ubehagelige og især de store af slagsen, der skal betales her-og-nu. Det kender de fleste bilejere til, og der er ikke andre at skylde skylden på end værkstedet, der udskriver regningen. Derfor er det nemt at skabe begejstring med en regning, der helt eller delvist er betalt via abonnement.

Det er også nemt at skabe begejstring ved dels at minde bilejeren om service, og dels at den ikke koster noget ud over et fast abonnement. Det hele er muligt med faste serviceaftaler, der for alle parter er en fordel. Den udvidede version har ud over fast service også indbygget opsparing til reparationer.

Værdien ved loyalitet
Det skaber loyalitet at gøre sine kunder glade og tilfredse, og det styrker forretningens fundament at kunne regne med en stabil indtægt. Derfor er faste rammer og aftaler rart for begge parter. Det bliver også unødvendigt at ’shoppe rundt’ mellem værksteder, når der en fast aftale med ét og godt af slagsen.

Op til 10 år gamle biler kan få en fast serviceaftale, og versionen med reparationsaftale er for biler, der er max tre år gamle, og aftalen kan herfra løbe i op til tre år. Prisen på en fast aftale bliver beregnet ved at indtaste bilens registreringsnummer. Det er effektivt for værkstedet og professionelt over for bilejeren. 

Service på abonnement
Praktisk bliver faste service- og reparationsaftaler håndteret via en onlineplatform, der er mulig at integrere med FTZ’s øvrige digitale løsninger. Så er alt samlet ét sted, så det økonomiske overblik er totalt. Det hele er nemt og bekvemt – for bilejerne og for værkstedet.




I forbindelse med klager eller tvist, henvises til ankenævnet for biler - www.bilklage.dk

Udviklet af seek4cars.net