Arbejdsmiljøledelse

certificering.png

Siden juni 2012 har FTZ’s hovedkontor i Odense været arbejdsmiljøcertificeret efter DS/EN OHSAS18001 standarden - dette er gældende for alle vores adresser på Hvidkærvej, Odense. Certificeringen er den internationale standard for arbejdsmiljøledelse. Vi forsøger hele tiden at leve op til disse regler for at opretholde dette certifikat, hvorfor man hos FTZ altid finder en arbejdsplads, der aktivt forsøger at skabe en sikker og sund arbejdsplads.

Styr på arbejdsmiljøet
Ved at være certificeret indenfor arbejdsmiljøledelse, så kan man være sikker på, at alle sikkerhedspolitiker og bagvedliggende procedurer er målrettet indenfor de områder, hvor FTZ og FTZ’s medarbejdere kan være udsat for fare. Derudover sikres det, at planer og løfter bliver overholdt samt der løbende sker forbedringer indenfor arbejdsmiljøet.

Fordele ved arbejdsmiljøledelse
Når FTZ er arbejdsmiljøcertificeret, så skyldes det, at det er med til at skabe et godt arbejdsmiljø blandt medarbejderne, og fordi vi ønsker at være på forkant med arbejdsskader, stressede og syge medarbejdere ved at forebygge risici inden skader sker.

Der er også andre fordele for FTZ ved at være arbejdsmiljøledelsescertificeret, som blandt andet, at:

  • nuværende og kommende lovkrav bliver overholdt.
  • samarbejdet med myndighederne bliver lettere, da vores arbejdsmiljø er dokumenteret.
  • en certificering på dette område er med til at tiltrække og fastholde medarbejdere.

FTZ's OHSAS18001 certifikat




I forbindelse med klager eller tvist, henvises til ankenævnet for biler - www.bilklage.dk

Udviklet af seek4cars.net